Tuesday 16 October 2012

Khasiat Minyak Ikan dan Omega Guard

Kebaikan minyak ikan yang kata dengan Omega-3 telah diketahui oleh serata dunia. Omega Guard membekalkan asid lemak Omega-3 berpotensi ultratulen dengan spektrum penuh yang bergred farmaseutikal.

Kebaikan Omega Guard Shaklee:


1. Membantu mengurangkan risiko sakit jantung


Satu penyelidikan yang menyokong fakta itu mennunjukkan bahawa pengambilan asik-asid lemak Omega-3 seperti EPA dan DHA boleh mengurangkan risiko sakit jantung koronari. Satu serving Omega Guard membekalkan 905mg asid lemak omega-3 EPA dan DHA.
Penyelidikan juga menunjukkan bahawa paras asid lemak Omega-3 yang tinggi dapat memperbaiki kesihatan kardiovaskular di samping memelihara tekanan darah dan paras trigliserida yang normal. Tambahan lagi, Omega-3 dapat membantu memelihara kesihatan otak, mata dan sendi.

2. Ultra tulen dan bergred farmaseutikal


Omega Guard dihasilkan melalui proses penyulingan proprietari tiga molekul yang memekatkan asid lemak Omega-3 yang bermanfaat dan semulajadi sementara menyingkirkan bahan-bahan berbahaya seperti merkuri dan plumbum yang terdapat di dalam kebanyakan ikan.

3. Minyak ikan terbaik dunia


Mengandungi satu rangkaian penuh 7 jenis asid lemak omega-3 semulajadi iaitiu EPA, DHA, ALA dan lain2 lagi. EPA menyihatkan jantung dan sendi manakala DHA pula penting bagi perkembangan dan fungsi otak.


p/s: Ia juga membantu menghilangkan selesema anak anda!



Untuk mendapatkannya sila hubungi saya di
call / sms : 012-9768256
email : nadrul8778@gmail.com / nadhirah_07@yahoo.com


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts