Friday 26 October 2012

Dulu 5oz, kini 10oz dengan Set 3M!

Set 3M mengandungi 6 supplement yang sangat diperlukan oleh tubuh, terutamanya ibu yang menyusu. Berikut adalah kandungan set 3M.

Vitamin C
B-Complex
Vita-Lea
Alfalfa
Kalsium
ESP (Protein Soya)

Bagaimana pula supplement ini boleh membantu penyusuan?

❤ Terdapat 3 supplement dalam set 3M ini yang bertindak sebagai "Milkbooster" iaitu kalsium, alfalfa dan ESP. Walaubagaimanapun, 3 supplement yang lain sama pentingnya kerana ia membantu melengkapkan tubuh ibu dengan nutrisi penting dan memastikan sel-sel tubuh sentiasa sihat. Apabila badan ibu sihat, tak mudah letih dan bertenaga, badan ibu akan lebih bersedia untuk menghasilkan susu dengan lebih cepat dan banyak. Justeru, semua supplement dalam set ini memainkan peranan penting dan masing-masing ada kelebihannya. 

❤ Disebabkan itu, ibu masih perlu Pam dengan kerap setiap 2-3jam sekali dan minum air sebanyak 3liter bagi memastikan hasil susu ibu meriah dengan banyaknya. Jangan mengharapkan keajaiban apabila makan supplement, susu akan terhasil dengan begitu pantas. Kerana, Set 3M ini hanya membantu PENYUSUAN. Yang paling penting, kekerapan, usaha yang gigih dan sentiasa positif perlu ada dalam setiap diri ibu itu sendiri. Konsep 'demand' dan 'supply" juga harus dititipkan.

Jom tengok testimoni dari pengguna yang menggunakan set penyusuan dari shaklee..


Alhamdulillah, setelah pengguna menggunakan set ini susu lebih meriah dan malah si ibu lebih bertenaga, tampil cantik dan berseri. Kita sebagai manusia perlu berusaha dan selebihnya Allah jua kita serahkan. Yang penting, pengorbanan seorang ibu terhadap anaknya tercapai dengan memberi susu yang terbaik di dunia. Sama-samalah kita berusaha dan mencari supplement yang pasti membantu menyelesaikan masalah para ibu di luar sana.




Untuk mencuba produk ini, sila hubungi saya di
email : nadrul8778@gmail.com / nadhirah_07@yahoo.com
call / sms : 012-9768256

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts