Wednesday 25 July 2012

Menu Utama


Assalammualaikum dan 
Salam Sejahtera...

Terima kasih kerana berkunjung ke Mamanadira.blogspot.com. Semoga hari-hari anda sentiasa ceria. Inginkan kesihatan yang sentiasa berterusan, cubalah amalkan produk Nutrisi Shaklee. Anda pasti rasa lebih sihat dan bertenaga bila merasainya. Orang yang sihat sentiasa bertenaga dan kelihatan hebat. Anda hendak yang bagaimana? Inginkan kesihatan yang baik perlu barang yang baik juga..Jommmm...Intai-intai blog Mamanadira untuk info-info berguna dan mungkin anda adalah orang yang perlukannya...semestinya dari Produk Shaklee...Anda akan ketahuinya apabila anda merasainya..kehidupan yang sihat adalah sesuatu yang menakjubkan......

Dengan kesihatan yang baik ini, manusia dapat menjalani kehidupan dengan aman sentosa. Dengan kesihatan juga, manusia dapat melakukan kerja dan aktiviti harian dengan lancar dan baik. Begitu juga dengan kesihatan yang menghiasi seseorang, dia dapat melakukan ibadah kepada Allah Taala dengan sempurna. Demikianlah tingginya nilai kesihatan yang mewarnai serinya kehidupan orang Islam.

Dalam hal ini, Rasulullah ada memberi peringatan tentang kesihatan ini di mana baginda bersabda yang bermaksud: Ada dua jenis nikmat yang banyak melekakan ramai manusia; iaitu nikmat sihat dan nikmat masa lapang. (Hadis riwayat Bukhari)





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts