Tuesday 14 August 2012

Set A - Optimum Health Set

Anda kerap letih, lesu, tidak bermaya, mudah mengantuk, kurang fokus dan mempunyai tekanan yang banyak dari kerja-kerja seharian? Mudah dijangkiti penyakit dan sering mengabaikan pemakanan yang tidak seimbang kerana fokus dengan kerja bebanan yang banyak di tempat kerja dan mahupun pelajar yang sibuk dengan tugas assignment? Kami ada jalan penyelesaiannya. Bagi yang tiada masa untuk mengamalkan kehidupan yang sihat dan sering mengabaikannya amat sesuai untuk mengambil produk dari nutrisi Shaklee ini. Tiga daripadanya adalah Multivitamin, B-Complex dan Vitamin C.







Ia mengandungi multivitamin iaitu makanan tambahan semulajadi yang seimbang dan akan memberikan vitamin-vitamin yang kehilangan di dalam tubuh tatkala anda kurang mengambilnya dalam makanan seharian. Ia juga mengandungi 28 vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh orang dewasa. 







Vitamin B penting untuk keseluruhan fungsi tubuh yang baik sama ada daripada segi kesihatan jantung, sintesis DNA, menguruskan tekanan apatah lagi dalam membina ketahanan metabolisme badan. Vitamin B juga berupaya meningkatkan penglihatan mata dan sistem pernafasan. Produk dari nutrisi Shaklee vitamin B ini mengandungi 8 vitamin yang membantu vitamin yang hilang dari tubuh badan seterusnya akan membaiki dan menguatkan jantung, peparu dan organ-organ penting yang lain. 








Seperti yang anda semua maklum, Vitamin C adalah komponen yang terpenting dalam kehidupan seharian kita. Sebagai satu antioksidan yang kuat, Vitamin C merupakan nutrien yang mempunyai fungsi menyeluruh yang dapat menyokong kesihatan jantung, kesihan imun, keutuhan sel serta kesihatan mata, gigi, gusi, tulang otot dan pembuluh darah.






*Siapakah yang sesuai:

  •   Sesuai untuk semua lelaki dan wanita yang mementingkan kesihatan menyeluruh termasuk ibu mengandung, ibu menyusu, warga tua, dan pelajar

Jadi apa tunggu lagi, inginkan kesihatan yang baik disamping tidak mengganggu kerja-kerja seharian ambillah set ini. Kembalikan daya tumpuan anda dengan gabungan ketiga-tiga set ini!


Full Set (penggunaan 4-6 bulan)
atau anda ingin cuba trial pack (penggunaan sebulan)
boleh call saya di nombor 012-9768256 dan add fb saya Nadhirah87 hanya di mamanadira.blogspot.com




>Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts